Projekty graficzne

Profesjonalna grafika

Twój biznes w spójnym stylu

Każda marka zasługuje na wyjątkowe i spójne projekty graficzne. Tworzę materiały, które budują profesjonalny wizerunek i przyciągają uwagę – od logo, przez wizytówki, aż po menu gastronomiczne czy grafiki na social media. Dostosowuję projekty do Twoich potrzeb, dbając o najmniejsze detale.

Silna identyfikacja marki

Profesjonalne logo i spójna grafika budują rozpoznawalność Twojej firmy.

Rozpoznawalność marki

Dobrze zaprojektowane materiały pomagają wyróżnić się na tle konkurencji.

Skuteczna komunikacja

Przejrzyste i estetyczne projekty ułatwiają przekazanie kluczowych informacji.

Wsparcie wizualne sprzedaży

Materiały, takie jak ulotki czy menu, zwiększają zaangażowanie i zyski.
Proste zasady

Cennik

Wizerunek Twojej firmy

Logo

od
290
PLN
  • Pliki końcowe: PDF, EPS, JPG, PNG.
  • Zmiany: 2 serie w cenie.
  • Pliki końcowe: PDF, EPS, JPG, PNG.
  • Rozmiary: Pliki przygotowane w różnych rozdzielczościach do druku i użytku cyfrowego.
  • Dodatki: Wersje kolorowa, monochromatyczna i odwrócona (np. na ciemnym tle).
Przedstaw się

Wizytówki

od
140
PLN
  • Warianty: 2 wersje do wyboru przed finalizacją projektu.
  • Zmiany: 2 serie w cenie.
  • Pliki końcowe: PDF, EPS, JPG.
  • Rozmiary: 90 × 50 mm lub 55 x 85 mm.
  • Ilość stron: Jednostronna lub dwustronna.
Pokaż co robisz

Ulotki i plakaty

od
190
PLN
  • Warianty: 2 układy graficzne do wyboru.
  • Zmiany: 2 serie w cenie.
  • Pliki końcowe: DPF, JPG.
  • Rozmiary: Standardowe formaty (np. A4, A5, B1) lub na życzenie klienta.
  • Strony: Jednostronne lub dwustronne projekty ulotek; plakaty tylko jednostronne.
Komunikacja w Twoim stylu

Papier firmowy

od
140
PLN
  • Warianty: 3 propozycje do wyboru.
  • Zmiany: 2 serie w cenie.
  • Pliki końcowe: PDF do druku, DOCX z możliwością edycji.
  • Rozmiary: A4 lub letter.
  • Dodatki: Opcja wstawienia danych kontaktowych lub elementów graficznych na drugiej stronie.
Twój biznes online

Grafiki na social media

od
90
PLN
  • Warianty: 3 formaty dostosowane do różnych platform (np. Instagram, Facebook, LinkedIn).
  • Zmiany: 2 serie w cenie.
  • Pliki końcowe: PNG, JPG.
  • Rozmiary: Dopasowane do specyfikacji platform (np. 1080 × 1080 px dla postów na Instagram).
  • Styl: Spójny z identyfikacją wizualną marki.
Daj wybór

Menu gastronomiczne

od
190
PLN
  • Warianty: 2 układy graficzne do wyboru.
  • Zmiany: 2 serie w cenie.
  • Pliki końcowe: PDF, JPG.
  • Rozmiary: Standardowe (np. A4, A3) lub niestandardowe w zależności od potrzeb.
  • Elementy: Przestrzeń na zdjęcia, opisy dań, ceny i logo; opcja podziału na kategorie.
Modyfikacja to tura zmian, zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca układ projektu. Dodatkowe modyfikacje to koszt 5% ceny pakietu. Zmiana to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana układu graficznego elementów projektu, połączenie elementów, dodanie innych, zmiana kolorów, dopisanie tekstów i inne drobne zmiany. Dodatkowe modyfikacje i zmiany projektu strony internetowej od 60 PLN/godz. Poprawka usunięcie błędu lub niewielkiego braku, który powstał w procesie projektowym. Poprawki w projekcie są darmowe.
Dokładna, ostateczna cena projektu jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości modyfikacji. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę. Wszystkie ceny są wyrażone w złotych polskich i są cenami netto, czyli bez podatku VAT.
F.A.Q.

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa projektowanie logo?
Proces tworzenia logo trwa zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych, w zależności od liczby poprawek i szczegółowości projektu.

Zaufali mi

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.